tirsdag den 17. august 2010

Det regnede og det regnede og det regnede.....



Og det regnede lidt mere.... men biksen var igen idag fyldt med japanere, det er den tit, har egentlig ikke tænkt så meget over det og så alligevel undret mig lidt, men så idag viste en af disse søde små turister mig sin guidebog, og hva var der der billeder, beskrivelse og vejviser lige hen til min lille butik OG SÅ HELT FRA JAPAN!

Jeg skreg og faldt nærmest bagover, samtlige kunder fik et chok og troede jeg har fået mindst 280 volt igennem mig eller lign. Særligt de små japanere så forskrækket ud, og et kort øjeblik følte jeg min lille bitte biks på 40 kvadrat meter i en af byens mest gennempissede gader var intet mindrer end et verdens omspændende imperie!

Tænk hva 2 x 2 cm omtale i en guidebog fra den anden ende af verden dog ikke kan vække i en!

3 kommentarer:

  1. ja det var da lidt fantastisk... sjov historie.. men du har jo også mange lækre lækre sager, heldigvis også på nettet... :)

    SvarSlet
  2. go girl - super flot og dejligt at verden bliver mindre og mindre. (fin blog forøvrigt)

    SvarSlet