søndag den 20. marts 2011

Såen boede jeg så den dag og dengang og på det tidspunkt....

Lidt billede kavelekade fra mine sidste boliger........ 




Og nu skal jeg gud hjælpene mig flytte igen, kors i røven jeg er træt af det, det er slet ikke så romantisk som Alt For Dullerne, fik det til at lyde i sidste uge, drømmer SÅ MEGET om en evigheds lejekontrakt, HADER HADER HADER bare fremleje, man falder aldrig til ro, hvor end det så ser nydeligt ud på billederne..... Men hva fanden, skal vel egentlig ikke pive, er i det mindste hverken Japaner eller Libyer...........  
-Tusinde tanker til dem, alt imens jeg sender min bolig situation et par kærlige tanker....hmf

14 kommentarer:

  1. Kære Lea

    Selvom du flytter ofte viser billederne at der er en rød tråd :-)

    Ja fremleje er ikke løkken med mindre man er nomade i hjertet, skal holde øjne og ører åben!

    KH

    SvarSlet
  2. Takker Wencke (vidste bare du stadig var vågen!)
    -har sendt mail for ikke så længe siden, så prøv at overkomme din indbakke inden for de næste par dage! ;.)

    SvarSlet
  3. Ps. det kan godt være der er en rød tråd, men det føles pt. som en meget tung rød tråd
    (lyder helt forkert......!)

    SvarSlet
  4. Hejsa :-)
    Hvor er de bare så fine de to dåser du har, det er den lyserød og lyserød dåse jeg mener. Hvor har du dem fra???
    ❤ Sarah.

    SvarSlet
  5. Du bor bare så fint, Lea. Håber du finder noget permanent til dig og datteren. Er det mest lejelejlighed du kigger efter?

    SvarSlet
  6. Synes det er imponerende alligevel at have så sikker stil når du nu ved du skal videre. Jeg ville nok ende med aldrig at få pakket rigtigt ud.

    SvarSlet
  7. Hej Søde

    Du skulle gerne have fået en mail???

    KH

    SvarSlet
  8. Fremleje er noget lort. Et midlertidigt og meget stressende koncept! (er ret vild med det sort/hvid-ternede tæppe i den ene sofa!)

    Ditte

    SvarSlet
  9. Lækkert, manner! Kan genkende ihvertfald et par stykker af billederne fra den boligreportage, som jeg, som tidligere skrevet, er helt og aldeles vild med! Men det hele er jo for fanden møglækkert!!

    Du skrev hos mig at du måske havde noget af det der rød tapet m hvide hjerter.. Yes please, hvis du har og hvis du har lyst til at sælge, vil jeg meeget gerne købe en rulle eller to!

    Held og lykke på boligfronten! Håber der dukker en fantastisk og langtidsholdbar løsning op snart..

    SvarSlet
  10. Åhhh no! Jeg kender alt for godt det med fremleje og halvårlige flytterier. Det er ikke sjovt... jeg håber du finder et rart sted hvor I kan blive længe. Det er vigtigt at have et sted hvor man kan slappe af og få ro på!

    Pøj pøj med boligjagten!

    SvarSlet
  11. Tak for dejlige beskeder, så føler jeg mig da lidt mindre som et taber agtigt unikum på fremleje fronten! ;-)

    Og ja, kun leje og i fornuftig cykel afstand til Christianshavns gymnasie og det københavnske natteliv (barnets behov)

    SvarSlet
  12. Jaaaaaaaaaa nogle skønne farver altså!! Hvor har du da en varm og levende indretning.
    Jeg kender godt det med at flytte.. det er hårdt, for man lægger hele sin sjæl i sit hjem. Det gør jeg i hvert fald. Jeg er selv tvunget ud af min elskede lejlighed til sommer, da jeg har trukket et dårligt KBU-nummer (turnusordning for nye læger). Jeg elsker Århus, mine venner og min familie (som endelig er blevet samlet her), og nu er jeg selv tvunget væk herfra. Jeg magter det slet ikke. Så stakkels dig! Der er altid nogen der har det værre, men derfor må man stadig godt have følelser!
    Stort medfølende knus

    http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com

    SvarSlet
  13. du bor bare så lækkert :)
    virkelig skønt

    SvarSlet
  14. Den grønne netkurv der er hængt op på væggen og den lyserøde bakke der står op ad væggen ved siden af, kan man købe de to ting hos dig?

    SvarSlet