onsdag den 6. oktober 2010

Er egentlig lidt træt af ugler.....

For ikke at sige meget træt af ugle-lande-plage! men den her, der bor på min opslagstavle, kan nu stadig gøre mig glad i låget dagligt!





































Så fin den er og så simpelt lavet og dog så dragende....... ELSKER DET!
Den er lavet af en kunstner der hedder Vibeke Kyhl og jeg har købt den nede hos Jolander i St. Kongensgade, har skrevet om hende før, helt håbløs med sin blog og sin hjemmeside, det er hun og den ære skal hun ha, men skøn biks som så absolut er et besøg værd!
























Så er i en dag på disse kanter, kan Frederiksstaden jo meget, nævner i flæng, jolander, Amalienborg, Marmorkirken, havnen, udenfor / indenfor, fantastisk antik butik i et baghus i toldbodgade! (vær opmærksom på mærkelige åbningstider!) Kira-cph (med skjønno biks i egen lejlighed) Amaliehaven er altså heller ikke så tosset endda, særligt ikke med egen medbragt kaffe, lidt svært i dette område men Risteriet der har en filial i st. Kongensgade 52 laver en fantastisk kaffe!

2 kommentarer:

  1. Tak for fine tips til en anderledes shoppe/sightseeing rute rundt i KBH... :o)

    SvarSlet
  2. Det er jeg rigtig glad for at høre, synes det er sjovere at skrive om andre shops og områder end mit eget, kan læse på din blog at i kom vidt omkring, glæder mig til at følge næste etape! ;-)
    Lea

    SvarSlet