mandag den 13. december 2010

3. søndag i advent..... I verden mindste famillie!

Ja okay vi er to i hustanden, men den ene halvdel er en 16 årig rendemaske (som min mormor ville ha udtrykt det) 
Så advents aftenen så således solo sådan her ud.....
Taget fra divanen, hvor JEG ligger efter en hel lang kold dag i biksen!


I selskab med denne serie, som er skyld i at jeg nu flere nætter i træk først er kommet i seng ved 03.00 tiden! lige et afsnit mere, og så lige et til og vupti klokken er blevet L..... igen! men kors i røven, de var godt nok pæne dengang i 50érne, ikke så søde ved hinanden, men pæne! (idag er vi muligvis ikke blevet sødere ved hinanden, men ihværtfald heller ikke pænere!)






1 kommentar:

  1. Jeg liker også MadMen veldig godt!! Og kjenner meg så godt igjen- skal bare se litt til..og litt til... plutselig er det langt på natt og det nærmer seg morgen. Galskap ;-)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlet