fredag den 14. januar 2011

Åhhh...hvem der bare var 16 år og boede som hende her!












Men det kræver nok at man bliver voksen adopteret af HENDE HER! 
Har blogget lidt om moderen før, man er altså meget stor fan.... så nu får "børneværelset" også lige en tur, "børneværelset" ejes af NOA som forøvrigt har egen rigtig fed blog og jeg er slet ikke færdig, for jeg har som omtalt i tidligere indlæg vundet noget hos de fantastiske damer, noget som skal selvhentes i deres hjem og Atelier, så se dette som den spædde opvarmning indtil jeg har gjort min audiens, som desværre indtil nu er blevet lidt forsinket pga. sygdom og arbejdsramthed!

Roisin Murphy spiller for NOA idag og samtlige billeder er lånt på hendes blog!

9 kommentarer:

  1. Hold nu op for sejt. Sådan boede jeg slet ikke, da jeg var 16 år. Mindes svagt nogle loppefund og meget Ikea. Inspirerende som bare pokker! PS; har taget et billede på bloggen af den røde lampe, jeg købte hos dig for snart maange år siden. der er stadig skinnende kærlighed mellem den knaldfarvede sag & mig.

    SvarSlet
  2. Jeg vil også være 16 år igen og bo på det værelse!

    SvarSlet
  3. Knagerne fra Stilleben er helt suveræne! (Men desværre også suverænt dyre)

    SvarSlet
  4. Så fint!
    Har du set den mail vi har sendt dig?

    Ditte og Karla

    SvarSlet
  5. Det er godt nok megafint! Og gennemført... jeg er mest misundelig på alle de tasker den unge dame har + den håndfuld af de fede Muuto Dots, som jeg lige står og mangler....

    SvarSlet
  6. Har set jeres mail nu, kigger vist ikke helt nok i min gmail! har skrevet retur til jer! ;-)

    Og har set lampen på din blog Linda, blev helt sentimental, åh... det var sku så hyggeligt at sælge gamle ting (desværre ikke nogen videre god forretning!)

    Fortsat god weekend til jer alle!

    SvarSlet
  7. Elsker stilen, farverne... Ja, det hele ;-) Hun flytter da ALDRIG hjemmefra!

    SvarSlet
  8. Hvor er det sejt. Jeg er også helt vild med den stil, og hvor er det nogle inspirerende billeder!

    SvarSlet
  9. Åååh FYTTI GRisn her var det mye fin inspirasjon!!!!!

    Og jah : SVART/HVITT combi med farger er Griiisefint!!!!!!!! <3

    SvarSlet