tirsdag den 22. marts 2011

Hva er det egentlig jeg skal med dem.....

Alle de æsker....bliver konstant slæbt hjem i stor stil, ej hvor er den pæn og nu skal jeg også snart ha ryddet op, mangler nok lige et par stykker, kasserne kommer hjem, men oprydningen udebliver sjovt nok! min søde veninde Micha kortlagde intet mindre end 11 tomme æsker i min stue for en tid siden!












































Og nu dem her, kan ikke helt pakkes ind i hinanden, fylder en del, stor pose på cykelstyret, glad og frejdig med i Netto, bakser hjem med alt, indkøb, æsker og mig selv, og nu står de her...pisse pæne er de, men hva fanden skal jeg dog putte i dem, har simpelthen ikke mere som kan puttes ned i noget, som så kan puttes ned i noget mere....for så aldrig at se dagens lys igen!

Problemet er bare de minder mig om noget rart, de er så naivt lavet, næsten som hjemmelavet, som sådan noget jeg fik lavet før mit liv blev minimum 60 timers arbejdsuge og enlig husholderske......
lyder lidt som tiden før jeg flyttede hjemmefra, er det virkelig så lang tid siden jeg foretog mig noget små hyggelige kreative projekter, sikkert nok, lige så sikkert som at disse fine æsker, MÅ og SKAL retur til BIKSEN en af de kommende dage..... MEN AK, SÅ FINE DE DOG ER må lige blive stående lidt her, bare et par dage...STOP SÅ LEA!

6 kommentarer:

  1. jeg har det svært med kasser, men har en del, har også ting i dem, men men har svært ved at huske, hvad det nu er, jeg har kommet i alle de kasser:)

    SvarSlet
  2. Jeg har eddersprøjtme også mange kasser. Uden indhold. Både færdige fine kasser og emballage, som feks skotøjsæsker, som er for gode at smide ud, de skal bare lige have noget tapet...

    Jeg ville heller ikke kunne stå for dem på dit billede :-)

    SvarSlet
  3. Haha! Det lyder præcis som mig! :D Det er virkelig det evindelige problem! ;o)

    SvarSlet
  4. Jamen du har jo også så vanvittigt mange fine kasser i din butik, at det må være umuligt ikke at snige nogen med hjem indimellem....
    :-)

    SvarSlet
  5. lig dem til side, og når du så på et tidspunkt synes det er for kedeligt at alt altid ser ens ud og det bare er det samme og det samme og.. så skifter du bare æskerne ud og vupti er det ikke helt det samme mer, men heller ikke den store omflytning af komoder,hylder, senge... det gør jeg med alle mine kasser, æsker og pynteting :)

    SvarSlet
  6. ha ha, har det på samme måde ;)

    SvarSlet