mandag den 4. april 2011

Muligvis ret dyr og dårlig ide at smide mig på arbejde.....

I hvert fald når der lige er ankommet ny tape i kassevis, og biksen er udstyret med det kedeligste  kasseapparat, det er der så rodet bod på nu....det vil så nok være den dag i butikkens historie med det laveste og tarveligeste kundeservice niveau, svært optaget af projektet var jeg, men hold da kæft en fest jeg havde  kørende med mig selv.......!


































Dankort terminalen fik også lige en omgang med på vejen, og selvom jeg måtte tage hul på adskellige ruller for variationens skyld, brugte jeg egentlig overraskende lidt, som i kan se på resterne nederst til højre!

Ps. En kunde fortalte mig idag om stærke Depressioner og selvmordsforsøg blandt bloglæsere, der fik så meget præstations angst og mindreværd af at læse på diverse blogs, dette vil jeg nødig have på somvittigheden, så I skal vide, at ALT på denne blog der lyder fedt eller sejt ofte er stærkt overdrevet eller muligvis helt løgn. Sandheden er derimod at min skattegæld dd. er opgjort til 394.558.57 danske kroner, jeg ryger ca. 40 smøger om dagen og drikke al al for meget rødvin..... og såen kunne jeg fortsætte i timevis!

26 kommentarer:

  1. Hvor er det fedt, det kasseapparat! Og tak for din altid ærlige tilgang til dig selv, din hverdag og livet generelt! Du er et forbillede, når det kommer til autencitet og det at stå ved sig selv! Respekt!

    SvarSlet
  2. Takker for STORT kompliment, bare lov mig at du ikke bliver deprimeret af det!

    SvarSlet
  3. Oh yes, det ser fedt ud det kasseapperat! Og tak for ærlighed :-)

    SvarSlet
  4. Skønt du bare fester igennem trods livets "kedelige" facts ;-)

    SvarSlet
  5. Smiler, hvor ser det cool ud. Og dejligt at læse, at du er dødelig som os andre :o) Så tør jeg godt kaste mig ud i flere projekter ;o)

    SvarSlet
  6. Super fedt kasseapparat! :) Og ja, skønt at du er så ærlig!

    SvarSlet
  7. Årh, hvor er det fint og festligt det kasseapparat! Gik ellers lige forbi butikken i dag, men kunne ikke nå indenom. Ville ellers gerne have set dig i fuld aktion med tapen!

    SvarSlet
  8. wow hvor ser det godt ud. Jeg lå forleden aften og kunne ikke sove, så der udtænkte jeg mig hvilken fest jeg skulle have med de lækre tape. Så jeg skal snart forbi netshoppen..:-)

    SvarSlet
  9. Jamen hold da helt op hvor blev det flot :-) Hvorfor skulle du være anderledes end de fleste, den med depressionen holder hos mig, men ikke cigaretter og rødvin :-)

    SvarSlet
  10. Wauw, verdens flotteste kasseapperat:-) Det er for sejt:-)
    Det er dælme da trist hvis det passer, det hende damen fortalte dig..... Man skal passe på med at blive helt forblændet af andres glansbilleder:-)

    SvarSlet
  11. nøjh! jeg skal igang med mit tape...

    jeg bliver så glad og inspireret af at læse på blogs, og kikker ind hver dag...

    SvarSlet
  12. Fuck hvor ser det bare pisse godt ud! Jeg vil gerne have sådan en catjing stående hos mig! Det er jo for fanden et kunstværk!

    SvarSlet
  13. Ja da ... der blev jeg lige den første mand i tråden . Måtte lige tjekke dine skriverier ud.

    Blev deprimeret af at se hvor mange faste læsere du har. Ikke at der er noget galt med skriverierne, nej, nej da. Mere sådan godt gammeldags bloglæser deprimeret over det kreative overskud her og der og alle vegne.

    Så, så jeg det med småt, og blev alligevel glad over at jeg ikke ryger smøger .... tadadada ...

    SvarSlet
  14. IIIH det SÅÅÅÅ fedt.. kan du godt være stolt over.. :D

    Det eneste der er til at blive deprimeret over er at din butik lægger alt for langt fra Aalborg!!

    SvarSlet
  15. Du er simpelthen for skøn! For det første synes jeg, at dit nye kasseapparat er læææææækkert :) For det andet synes jeg, at der er fint, du ligesom lige gør det klart, at du ikke er et overskudsmenneske.. Jeg har heldigvis ikke hørt om det du nævner- det er jo helt forfærdeligt! Men tænk at man kan have så stor præstationsangst ift. en blog, at man kan miste livslysten. Det gør mig enormt ondt!
    Til gengæld kan jeg være med dig: Jeg er pisse dårlig til at sy, men gør det glædeligt alligevel, elendig til at redigere billeder, men elsker at fotografere og ville skide gerne være god til det, og så nåååå ja.. har jeg nærmest ingen læsere, så jeg kan vel ikke gøre vildt mange mennesker deprimerede ;)

    Stort knus.

    SvarSlet
  16. Kæft, hvor ser det godt ud! Hvad betyder det så at dagens kunder har måttet klare sig selv, når fremtidens så tilgengæld kan savle over det her syn..

    SvarSlet
  17. Mon man kan tape sin kæreste ind i tape med samme resultat som dit kasseapperat :=)
    Så nu er min kære broder rykket ind på nørrebro, så nu kan du godt afvente besøg fra det mørke jylland til sommer:)

    SvarSlet
  18. Det er da simpelthen bare helt fantastisk ;-)
    Især din afsluttende kommentar :0)))) med griner fra én der i en måned troede hun skulle have 10000 tilbage, men til skræk og rædsel fandt ud af at hun skulle betale istedet ;/

    SvarSlet
  19. Du har uden sammenligning byens cooleste kasseapperat. Jeg tror den gode karma fra tapen vil kunne aflæses på dit forårssalg:-)
    UHA..man skal passe på med at læse det med småt:-)...

    SvarSlet
  20. Kæft det er det sejeste kasseapperat ever! Og bare rolig! Vi skal nok overleve, selvom man kan være lidt misundelig på al den tape.

    SvarSlet
  21. SHIT.....20 kommentarer, og første kommentar fra en mand her på denne blog!
    Walker har fluks gjort mig til fast læser hos dig, men synes ligesom der lidt uploads af noget flerstemmigt blød country på bloggen din! ;-)

    Fik vist lige, med alle disse kommentarer sat det lidt i perspektiv med dette blog stresseri, for er der noget der kan så absolut både glæde mig og stresse mig så er det kommentarer, blir så glad, så glad...men det kan samtidig give mig nærmest søvnløse nætter over alle de blogs jeg ikke får kigget forbi og ikke får skrevet tilbage til!

    Hmmm..... det må jeg vist lige få lidt styr på, det problem!

    Go dag derude.....! ;-)

    SvarSlet
  22. Det kasseaperat må være verdens sejeste;) Syntes også det e virkelig trist hvis der avles depressioner og dårligt selvværd af at at kigge på blogs. Selv har jeg det modsat at jeg bliver høj af al den inspiration der findes derude. Dog må jeg indrømme en hvis afhængighed af blogland....

    SvarSlet
  23. Ha ha det er da for chekket. Og så kan jeg godt lide dine hårde facts om dit liv he he. Mon ikke vi alle skulle lave sådan et indlæg. Tvivler på at der er mange bloggere der har totalt chek på det hele og mega overskud hele tiden. Tak for skønt indlæg♥

    SvarSlet
  24. NNNUUUiiiii, du har det tape jeg går og leder efter og sikke mange dejlige ting du har her, jeg er vild med din kreativitet. SÅ glad for at have fundet dig.

    SvarSlet
  25. Kan slet ikke lade være med at følge med her på din fine farverige blog.. Og må sige at jeg er helt solgt til det der tapekoncept. Må klart ud og investere i maj :D Tror måske cyklen skal have en tur så..

    SvarSlet