mandag den 20. juni 2011

For længe siden vandt jeg noget....Part#3

Har haft så lidt overskud pga. af al det der bolighalløj, så den fine tegning jeg vandt hos TENKA GAMMELGAARD for længe længe siden, har bare stået smukt rullet sammen på mit skrivebord, som jeg fik den, det har jeg egentlig nydt og tænkt at det skulle være en gave til mig selv at pakke den ud i vores nye bolig! -hvornår fanden den dag så end oprendt....men det gjorde den jo NU.....YEAHAAAAAA...!!!
























 



























Nu fik vi så en dejlig lejlighed forleden, dog ikke helt i Frederiksstaden med udsigt til Amalienborg, havde ellers set mig selv som ansvarlig for at vinke godmorgen til Dronningen gennem mit køkken vindue dagligt!




























Og så ku jeg sgu slet ikke vente med at ramme det ind........ Og her er hun så, min nye fine smukke dame!
Rammen er fra Føtex hvilket jeg synes er ret så usofistikeret, men det er den samme ramme som TENKA selv bruger til sine tegninger, og da jeg nu synes at hun så absolut er et af de mest sofistikeret mennesker jeg nogen sinde har mødt, gør det på en måde lige pludselig føtex sofistikeret...hmmm gir det nogen mening overhovedet!






























Det var svært for mig at vælge mellem alle de fine tegninger, de var jo lige smukke men udsmykningen af stempler på tegningerne var forskellige, da det gik op for hende at det var der min frustration lå, skal jeg lige love jer for hun gik amok med stemplerne på min udvalgte tegning, har også fået af vide hvad de hver især betød, men det kan jeg selvfølgelig ikke huske.....!
Ja, og så sku jeg nok ha fotograferet tegningen med dens fine stoflighed inden jeg proppede den i ramme!

Tjek flere af Tenka Gammelgaards kostume tegninger HER

10 kommentarer:

  1. Er Sååååå misundelig, Tenka laver nogle fine ting!
    Håber godt nok hun finder på sådan en give-away igen :)
    Kan godt forstå du nyder din fine tegning. :)

    SvarSlet
  2. WAUW hvor er den fin...

    Må vidst lige ind og tjekke dit link ;0).

    Kh Maria

    SvarSlet
  3. Føler mig egentlig også som en meget heldig dame lige præcis sådan en dag som idag...!

    SvarSlet
  4. Hold da op hvor er den fantastisk Lea.. Heldige dig:-) KH Margit

    SvarSlet
  5. Hvor er det en fin fin fin gave! er glad for, den er endt hos dig!
    Og hvis du ikke kan vinke til Mags, kan du altid låne et billede af mig og sætte det på dit vindue. Så kan du vinke til mig :)

    SvarSlet
  6. Det var dog det mest fantastiske stykke kunst jeg lææææænge har set:-) Og helt anderledes end alt det grafiske der er "oppe i tiden"... Tillykke med din præmie:-)
    Og tak fordi du blogger lidt igen, jeg får altid et smil på læben her hos dig:-)

    SvarSlet
  7. Så fin! Kan ikke forstå, du har kunnet lade være med at pakke den ud.

    SvarSlet
  8. LEA LEA LEA! JEG HAR FØRST I DAG SET DIT FINE INDLÆG MED MIN COUSTUME TEGNING! DU ANER SLET IKKE HVOR GLAD DU GØR MIG, MED AT DU ER SÅ GLAD FOR DIN TEGNING! ALDRIG HAR JEG FÅET ET KOMPLIMENT SOM DETTE MED AT DU KALDER MIG SOFISTIKERET! SELVOM JEG SYNTES DET STIK MODSATTE OM MIG SELV...

    JEG VIL OGSÅ GERNE LIGE SIGE TAK TIL ALLE DE FINE KOMMENTARER, DU HAR FÅET TIL DETTE INDLÆG OG JEG BLEV SÅ RØRT AT JEG NU SELVFØLGELIG VIL LAVE EN GIVE AWAY SOM VIL KOMME PÅ MIN BLOG SNAREST MULIGT! OG JEG OVERVEJER OGSÅ AT HOLDE ÅBENT HUS I MIT ATELIER I SNART.

    KÆMPE KNUS TENKA

    SvarSlet
  9. Dette er fantastisk

    claire

    http://www.hearthandmade.co.uk

    SvarSlet