lørdag den 24. december 2011

Og Glædelig jul..... lige på falderebet!

Aldrig har jeg haft så underdrejet en jul, kasserne med julepynt er idag blevet pakket væk igen uåbnet, ja de behøver vist ikke stå midt i køkkenet og være i vejen i tilfælde af at jeg får tid og overskud til at pynte op, det blev så bare ikke lige i år!

Men dagen idag har været fantastisk (stadig i nattøj!!!) og har intet andet lavet end at drikke kaffe, tale i telefon med alle dem jeg ikke har fået snakket med pga. jule-arbejds-travlhed, så som gamle tanter, moderen min og diverse veninder, noget der letter lidt på somvittigheden!

Ja og så har jeg fået pakket overskuds gaver ind, det ligner det ihværtfald, indholdet er nok knap så gennemtænkt, sandheden er at jeg var en af dem der drønede desperat rundt med sved på panden klokken lort i går aftes i Illums og Magasin......

LÆNGE LEVE DERES ÅBNINGSTIDER SIGER JEG BARE!!!































































Åhhhh ja, og så ved jeg forresten godt nu hvorfor julen vare lige til påsken (har jo som sagt gået på anti kristen privat skole i 70erne, så har altid været lidt blank på dette område) en dette kalenderlys forklare vist alt, billedet er taget idag, hvis jeg fortsætter i det tempo vare julen snilt lige indtil påske.....

Go aften derude i det danske land :-)

1 kommentar:

  1. Ha ha jeg har vist haft.et par kalenderlys der var lige så seje at få fyret af.. det ene endte.i en udendørslanterne... godt nytår..

    SvarSlet