mandag den 20. februar 2012

Alt imens jeg sidder og roder med ny småblomstret hjemmeside

Er lille marie ved at gi mig baghjul på bloggen, hun siger godt nok det er mig der har sagt hun skal lave en blog, men har hende lidt mistænkt for at hun er godt træt af mine skriverier om hende, og har ihværtfald set en del udleverende billeder på butikkens computer af baglokalet mm. så mon ikke hun har tænkt sig lige at få udleveret de virkelige roderier!

Så alt imens jeg bliver hjemme den næste tid og "lige laver" en ny webshop, lige nu i småblomstrethedens tegn (det må være alderen der trygger) muligvis når det at ændre sig inden jeg er færdig inde på demoshoppen hvor jeg roder rundt lige nu, eller også har effekten af min broders mange årlige tale om "nuttetheds effekten" på webshops henvendt til kvinder sat sit præg alligevel!

-Vi får se, har et par uger at løbe på endnu og alt imens kan I jo følge med i livets gang i Biksen og i Lille Maries gøren og laden lige HER:















Smutvejen.....Jae, hvis man kender hende, ved man at denne titel er smæk fyldt med selverkendelse på højt niveau! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar