torsdag den 1. marts 2012

Til ære for dig Nanna........!

Økonomi/personale chefen sagde at du ikke helt var overbevist om min kærlighed til kongeriget, dokumentation følger her..... bileder fra mine vægge!


































Og sådan så mit skrivebord ud den dag i april 2011 til tvillinge barnedåben, så var der rig mulighed for "hjemmearbejdsdag" og samtidig følge dåben direkte på begge kanaler!
































Og så kan du jo hilse den kreative direktør og sige jeg er meget glad for min fødselsdagsgave, mit livs første aktie, den har endnu ikke fået nogen fast plads, hverken i biksen eller privaten, bliver pt. transporteret frem og tilbage i tasken, men more mig meget over titlen Christiania A/S og synes egentlig her i skrivende stund at det er på sin plads at aktier er fast inventar i en hver dame taske!

Sagde den ene pakke dame til den anden ;-)











Ingen kommentarer:

Send en kommentar