onsdag den 22. august 2012

En farveskale jeg ikke lige havde set komme snigende ind i mit liv....

Måske havde jeg bare, sidste år ved denne tid, været lidt for meget på farten sammen med Susan Liebe, hun kan jo om nogen falde i svimer over en særlig grålig nuance....!







































Troede det ville gå over igen, men det fortsætter med at komme snigende ind på mig, alt det her grå..... altså kombineret med noget, en lidt festligere kontrast ellers duer festen ikke....! ;-)

2 kommentarer:

  1. Hmmm spændende...dén har jeg såmænd heller ikke lige set komme.

    RikkeRøjkjær

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med den grå og specielt hvis den bliver kombineret med noget pang.
    En del af min datters nye tøj er i gråt, fordi det kan sættes sammen med så mange andre farver og se fed ud.

    SvarSlet