søndag den 28. oktober 2012

En af den slags Nætter.......

Det bliver vintertid lige om lidt, og derfor den slags nat hvor Butikken skal ha sin jule Makeover....















Visse steder er der så småt pyntet fint og flot op....de fleste steder bare kaos, det er satme et korthus der vælter hver gang man prøver at rykke det mindste om på de 42 m2....!

Nu er jeg udvandret af træthed og sidder her i mørket og drikke en kold øl og så vil jeg krybe i seng, alt imens jeg vil glæde mig over, at det nu er det øjeblik hvor det er blevet vintertid og at jeg derfor kan sove en time længere imorgen inden jeg skel ned og rejse korthuset op, så Butikken er fin og flot til mandag morgen......!

Glædelig Jul siger jeg bare....!

9 kommentarer:

  1. Jamen så glædelig jul!
    Er det en julekugle robot jeg aner på billed nr. 4? Jeg elsker nemlig robotter...
    Vh Stine

    SvarSlet
  2. Og glædelig jul til dig ;-)
    Åh hvor er der mange fine ting i din butik! Må forbi når jeg engang kommer til storbyen igen...

    KH Laura

    SvarSlet
  3. Kommer der forresten ikke julepynt på webshoppen?

    SvarSlet
  4. Herligt.....kommer til København på tirsdag, og nu ved jeg hvor jeg skal forbi!

    Håber korthuset går op i dag!

    Rigtig god fornøjelse!

    SvarSlet
  5. Åååhhh, så mange fine julekugler. Hvis jeg kommer til Kbh inden julen kigger jeg helt sikkert ned, har en stor svaghed for obskyre julekugler. Tv'erne er da herlig! Er de mon på hjemmesiden?

    SvarSlet
  6. Takker for søde komplimenterende kommenterer....!!!
    Kort huset gik på ingen måde op idag, klokken er nu 01.00 og jeg må kaste håndklædet i ringen og lade biksen åbne i morgen som den vildeste rodde bule!

    Når der er styr på butikken skal jeg nok smide det hele på webshoppen (så længe lager haves!)satser på det ligger der onsdag aften eller torsdag morgen, skal nok sige det MEGET HØJT både her og på facebook mm.

    Sov godt ♥ Og ps. JA der er skam nogle mægtig fine robåtter / astronauter og dem skal jeg også nok smide på shoppen!

    SvarSlet
  7. Mon ikke det ender med at blive fantastisk. Jeg er da også helt skudt i de små fjernsyn. En rigtig Aladdins hule du har kørende der:-)
    Knus fra Kate

    SvarSlet
  8. Bliver simpelthen hurtigst muligt se at få få besøgt din skønne butik

    SvarSlet