fredag den 9. august 2013

Defining Scandinavia August 2013

Messe tid........ hepper på messer i cykel afstand fra min bopæl, føles bare så meget mere eksotisk end både Frankfurt og Herning !!!!

 #01
 #02
 #03
 #04
 #05
 #06
 #07
 #08
#09
 #10
#11
#12
#13


 #14
 #15
 #16
 #17
# 01 Pæne væverier fra Bolivia
# 02 Daisy æsker...... meget meget pænt !!!
# 03 Daisy kommode "to die for" men den koster en krig, påtænker at røve en bank!
# 04 Pæne pæne Daisy æsker....
# 05 Flere pæne Daisy æsker, nu med print af Anne Sofie Holm.
# 06 Glitter stars blir man aldrig rigtig træt af....
# 07 Guld print, det er vel også så smår tid til lidt julestemning :)
# 08 Mere guld print, også på æsker !!!
# 09 Nye viskestykker fra Rie Elise Larsen
# 10 Mere guld print, også på små fine æsker !!!
# 11 Rie Elise Larsen herself med Finnsdottier ler om halsen :)
# 12 Smøgpause og guldnegle... så kan man vist ikke forlange mere af livet !
# 13 Flot flot flot dekoreret macbook, det er Andrea Larsons datter der har givet den gas!

# 14 -15 Så er det godt man er højt hævet over den slags budskaber, storheds vanviddet byder mig at jeg føler mig svært velkommen allle vegne ;)

# 16 Afterparty med smækre damer fra GirlieHurly og Bruuntz
# 17 Verdens sejeste "Hus Forbi" sælger og til dags dato den største kvinde bedårer jeg har mødt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar