søndag den 20. oktober 2013

Fucking Origami.....

For 100 år siden til min fødselsdag kom min søde veninde med en fin lille æske med hjemmefoldede stjerner i, glæden var stor og damen lykkelig og stjernerne har skiftet plads mange gange i det lille hjem, så simple og fine var de....

Fik en Guds benåedet ide forleden, jeg skulle da bare lige folde 20 stjerner selv, hænge dem over disken nede i Butikken, sådan lidt jule opvarmning, og så ku jeg på få dage selvfølgelig få solgt ud af de tonsvis af papir ark jeg har liggende både i butikken, i baglokalet og i kælderen, hele byens damer ville folde simple flotte stjerner og alle ville være lidt tættere på lykke alt imens julen nærmede sig med hastig fart 






























Simple foldede stjerner My Ash..... kan fucking ikke finde ud af at samle lortet, er vildt go til at folde spidser (tror jeg nok) har i hvert fald foldede en hel del, men at få det til at blive en flot stjerne...

Hvem fanden har opfundet det der origami, hvem er det der sidder med et lille snoldede firkantet ark papir og folder det 1000 gange på kryds og tværs og pludselig er der et dyr eller en blomst, de kan simpelthen ikke ha noget liv de der origami foldere, trist tanke....måske er det en dyd opfundet for japanske livstidsfangere....

Og Laila hvis du læser med her, så fortæl mig lige hva fanden det er jeg gør galt !!!

2 kommentarer:

  1. Fantastisk indlæg. Ville ønske jeg kunne hjælpe men min stjerne er en anden model
    http://www.superprinsessen.dk/2012/11/diy-foldet-stjerne.html

    SvarSlet
  2. Jeg foreslår SNYD - brug en limstift og voilá, så er stjernerne hurtigt samlede :-)
    Ellers er Youtube fuld af andre varianter af stjerner - kender ikke lige den, du har foldet, så kan ikke hjælpe.

    SvarSlet