mandag den 8. august 2011

Day 5: Someone I love...

Det er vist ikke så svært, det er helt klart hende her, som desværre kun er til låns, ville gi min højre arm for at "eje" hende hele livet og at hun aldrig flyttede hjemmefra! -Hvilket er noget hun har fattet, bruger det mod mig hvis hun mangler penge eller gerne vil være længe ude.... "Mora....lover dig, hvis du gir mig det her eller lov til det her, så flytter jeg først hjemmefra når jeg blir 25!" Hopper på den hver gang ;-)

























Og så dem her, elsker dem ikke sådan personligt, men elsker elsker elsker bare at bo i et Kongerige...!



Det står på ingen måde til Diskussion, alt det der med at alle skal være lige, have lige rettigheder, at vi er et moderne demokrati, at kongehuset koster dyt mm. kan på ingen måde diskutere med, det er bare en føelse mellem mig, min Dronning og mit (måske vores) Kongerige <3

4 kommentarer:

  1. Åh hvor jeg kender følelsen. Har også en datter der lige pludselig ;) er blevet stor.

    SvarSlet
  2. Ja,ja, min kære, din kærlighed til kongehuset er ikke til at diskutere med...og elsker derfor endnu mere den parakdoksale (og nok ubevidste) placering af kongeparret blandt nisser, trolde, barbier, hottentotter og andet godtfolk!! ;D

    SvarSlet
  3. Ha ha, man kan da kun elske den dame :) bare måden hun siger "danmark" på - hun hænger også hos mig...

    SvarSlet
  4. Billedet er skam valgt med omhu (blandt mange) Kongehuset med pøblen, det gir jo så go mening! ;_)

    SvarSlet