onsdag den 7. september 2011

Amsterdam - Utrecht

Efter først at ha prøvet at ta et fly den ene dag, hvor efter man finder ud af at man er taget i lufthavnen på en søndag istedet for en mandag....nok om det, det lykkedes ihværtfald lige at nappe en lille messe til, af hvilken årsag ved jeg ikke, tror faktisk at jeg hader messer.......



































































Men Amsterdam er er dejlig by, tror jeg nok, var der måske sammenlagt 2,5 vågne timer, var der til gengæld sammen med hende HER og det er altid dejligt selskab.....!!!

1 kommentar:

  1. Var i Amsterdam for 15 år siden og husker den som ret fed ! - vil gerne dertil igen en dag.

    Ohh jeg ku´ også finde på at tage i lufthavnen en forkert dag. For nylig kom jeg 1 uge for tidlig til en aftale - hvilket aldrig aldrig før er sket og helt utrolig, for jeg er typen der a.l.t.i.d kommer halsende 10-15 min. for sent !. Skønne billeder iøvrigt :-)

    SvarSlet