søndag den 25. december 2011

Lyset er tændt for Caroline på bloggen idag.....

Hun hed Caroline, vi var børn af samme kollektiv i Hellerup i 70/80 erne, hun var den store, vi andre var rollingerne, hun var så smuk, mulat med en lidt dyb stemme og mega skrap på den seje måde, jeg så så meget op til hende, hun var virkelig sej!

Har ikke set hende, hva skal vi sige, de sidste 25 år, men hun betyder noget, virkelig meget for mit barndomsbillede. Igår fik jeg af vide at hun døde i sidste uge og at hun blev bisat lille juleaften

Lyset brænder for Caroline og hendes søn, som hun efterladte på denne, nogen gange guds forladte planet, idag...

tanker tanker tanker..................

1 kommentar:

  1. I min familie tændte vi alle hver især 1 lys i vores vindueskarm igår aftes. Det brænder stadig til minde om min kærestes lillebror og min lillesøsters kæreste, vores børns onkel. Vi mistede ham for 6 måneder siden 31 år gammel.... Så ja, her er også blevet tænkt mange tanker... Så mange tanker at bloggen har ligget helt stille hele december måned.

    Jeg sender dig en varm tanke....

    SvarSlet