fredag den 20. juli 2012

Man skulle være et svin hvis man ikke bloggede om sine konkurrenter i ny og næ....

Netop hjemvendt fra smut tur til sommerlandet, det der sommerland hvor min veninde og en af mine absolut favorit leverandører har sin lille sommer "kiosk"












Kanariefugle urner, en hver børnefamilies must have ;-)
































Hvis I er på Tisvilde kanterne skal i kigge forbi, det er den pæneste farveklat i hovedgaden, ikke til at undgå at få øje på og lige klods op ad biksen har yndlings-kaffe-rister-drengene åbnet en lille kaffebar med verdens bedste kaffe!

Og hvis I også er til kultur laver hun og hendes mand, sammen med nogle andre vist nok, kultur kanon halløj ved stationen hver aften kl. 20.00 med efterfølgende bar! Ikke at jeg selv er så meget til kultur når jeg først er landet i sommerlandet, så sænker niveauet sig helt automatisk til noget med et slag Uno og en badminton turnering hjemme i haven, men forleden dag var Poul Nyrup der og synge for af højskole sangbogen, det synes jeg nu alligevel lød meget hyggeligt!

Okay indrømmer...... har været dernede en enkelt gang forrige sommer (men der blev jeg smidt ud!)

4 kommentarer:

  1. fine fine billeder og kanariefugle urner, det er da skønt. Jeg kan nu bruge resten af min aften til at tænke over hvorfor du mon blev smidt ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den udsmidning havde jo selvfølgelig intet med mig at gøre, det var det ringe selskab jeg begav mig i, der blev bedt om at pakke sig, og så er jeg jo opdraget således at følges man ud, så følges man hjem...så på en måde røg jeg bare ud med badevandet kan man sige ;-)

      Slet
  2. Elsker også bare Rastablance så meget................... Tror jeg har nogle tatoveringer liggende som ville klæde en bleg lænd........... Og min datter og jeg købte den mest fantastiske kjole sidste sommer i butikken :-)

    SvarSlet
  3. Jeg er vild med deres nederdele, og de der urner. Man må jo næsten købe en fugl til dem hi hi
    Axx

    SvarSlet