mandag den 15. oktober 2012

"Do it yourself" afdeling i Imperiet......

Har etableret en miniature DIY afdeling i Butikken, viste ikke helt om det ville falde totalt ved siden af, med mine små 42 m2 butiks areal, bliver samtlige afdelinger jo nemt lidt halve og miniature agtige! Men damerne, de søde damer der handler i butikken virker så glade og tilfredse, så nu blir den, og de næste par måneder udvidder jeg den efter bedste evne og formåen....
-og når jeg virkelig får strammet op (her lige om lidt) så lægger jeg sgu det meste op på webshoppenheart

Så nu blot lidt billede spam af sidste nye afdeling i imperiet mit..... Og båndet det ligger sørme allerede på på ButikNø.dk (lidt tjekket er man vel altid!)

















Og det eneste jeg så selv har formået (at gøre selv!!!!)  er at trække det meste af afdelingen på snor......!!!

7 kommentarer:

  1. Åh, hvor gad jeg godt shoppe amok i den afdeling! Ja, og i resten af butikken, for den sags skyld ;-)

    SvarSlet
  2. Jamen for pokker den lille butik bliver da osse bedre og bedre. ;)

    Lige da jeg så overskriften, troede jeg, du var ved at lave en krea-workshop i et hjørne, hvor man kunne sidde og være aktiv. Og det kunne jeg da simpelthen ikke få ind i knolden kunne lade sig gøre. Så blev helt lettet, da jeg kom ned i teksten ;-D

    SvarSlet
  3. Minder mig om en slikbutik, får lyst til at stikke hånden ned i alle de fine glas med farverige dimser:-)

    SvarSlet
  4. Ihhh hvor ville jeg gerne bruge mange penge hos dig hvis jeg måtte :P Altså for dig må jeg nok godt.. men næppe for kæresten. Jeg er allerede igang med at overtale kæresten til nogen af de posters du har... Så kryds fingre for det lykkedes ;)

    SvarSlet
  5. Ikke godt.....ikke godt......blir aaaaallltttt for dyrt for mig, når jeg svinger forbi butikken på fredag.....Uha-uha hvor er det altså bare en MIG-biks, du har Lea, - helt fantastisk ide med DIY-sager!! :o))

    SvarSlet
  6. Hvor ser det lækkert ud.. er det sådan at man kan bestille nogle poser af de der krystal perler??

    SvarSlet