fredag den 16. november 2012

Når den vigtigeste veninde i verden hiver 4 årtier hjem....

Og man er pisse flad (som vanligt) så er det sgu meget smart at ha et seriøst hjemmelager af ødelagt papir og båndrester fra Biksen, samt tidligere indkøbte og totalt usælgelige runde æsker fra House Doctor, og så en god røvfuld decoupage lim, lidt lim pistol, plastblomster, perler mm.....




Hun er den der slags veninde som på ingen måde bare er en som hvem som helst, hende man røg de stjålet smøger i smug med, samtidig med der blev legede med Barbie dukker, inden for en tidsramme, og begge ting var lige vigtige!
Eventyrlege under grandtræet i hendes have samtidig med vi fik /tog vores første kys...uvenner, så vi var parat til at dræbe hinanden (jeg var i hvert fald) Kærlighed så adskelligelse var en smerte.... SÅDAN EN VEN HAR JEG NEMLIG!!!!


Senere gik livet hver vores vej, nogen var meget kæreste agtige, andre ville bare ryge hash og andre sjove ting kombineret med fest, nogen fik barn tidligt, andre gav den fuld skrue, ikke bare i det københavnske natteliv, men nappede også lige et par år i Asien og syd Europa, alt imens andre passede deres studier , smurte madpakker, så dårlig tv og gik til forældremøder... I perioder flettede deres liv sjovt nok fint ind i hinanden, men til andre tider på ingen måde.

Nu blir den gamle af os 40 år Yes Yes Yes..... Og det er ikke mig! jeg er jo en helt anden årgang!!!

Fucking ligegyldigt... det er 27 års venskab vi taler om her, og det er sgu ikke for småbørn... DET ER JO NÆRMEST ET SØLVBRYLLUP!!!

Kære Micha..du er pisse irriterende, konstant opdragende efter mig på alle måder, men uden dig, var var jeg ikke den jeg er i dag, det er sikket som ammen i kirken , og jeg er SÅ GLAD for at være den jeg er!!!

LOVE YOU.....

løgne er syltede og Rosenkålene indkøbt, sørger du blot for Gajol shots (lækker menu!!!) søde Micha, så skal det nok blive en aften i verdensklasse....ses snart


Ps. Blot lidt service info.....Damen der har designet det pæne papir der er limet på æsken holder lagersalg 28-29 november!

6 kommentarer:

  1. Hvor lyder det fantastisk med sådan en veninde, godt at i har hinanden :) Og hvor er det nogle skønne æsker du får lavet. Ønsker jer en vidunderskøn aften, 40 år er ingen alder :)

    SvarSlet
  2. Åhr for fanden Lea. Hold lige sådan en tale for mig før jeg dør før dig. Sidder her i min bix og piver voldsomt over dit skønne indlæg til bedsteveninden. Hun er heldig at have dig ligesom du er heldig at have hende. Bedste fest til jer alle og ligeså god bedring i morgen til jer ovenpå 4ever.Længe leve lange venskaber.!!!!

    SvarSlet
  3. Sådan et dejligt venskab er jeg også så heldig at have :o) Men kun 24 år gammelt ;o) God fest

    SvarSlet
  4. vi er heldige! Sådan en veninde har jeg nemlig også... vi har godt nok kun kendt hinanden siden vi var 5, altså være venner i 21 år! Hvor heldig har man lov at være??

    mimi

    SvarSlet