tirsdag den 26. marts 2013

Sofa In The House.... Igen Igen!

Sådan er det her hjemme,  har prøvet mange år at integrere sofaer i mit hjem, men det ender altid med at de bare bliver brugt som opbevarring af beklædnings genstande og lign. og så gir det slet ingen mening at ha sådan et monstrum stående og fylde, men vil så gerne, vil bare så gerne ha et alternativ.... Når jeg virkelig skal dovne den foregår det altid i sengen med bakker med dit og dat og computere alle vegne og når jeg så skal sove bliver det hele bare ekspederet ned på gulvet, og det er altså ikke så zen Feng shui agtigt med madrester og fyldte askebærgere i soveværelset......





Nu prøver jeg så det med sofa lykken igen, den har boet her før, hvor det gik fuldstændig som det plejer "ny hylde etabeleret i hjemme" så har den været på visit i et andet hjem, sådan et slags hjem der er god til at bruge sofaer, men hjemmet gik i skilsmisse og sofaen blev ejerløs, så nu tar jeg sgu en sofa runde mere, er sikker på det denne gang blir helt anderledes.... jeg vil hver aften ligge og læse historiske romaner og lytte til DR klassik, renvasket og iført sådan noget casual hjemme kluns fra moshi moshi mind og når jeg så blir søvning og trisser ind i mit zen feng shui soveværelse (helt klart allerede omkring 22.30) og inden da puffer jeg da lige alle pudernen tilbage i rette folder så det hele fremstår super ordentligt og sidste men ikke mindst så er jeg selvfølge holdt op med at ryge, så hjemmet kronisk fremstår totalt velduftende og rent!!!

Åhhhh det blir godt, det er en Go tid jeg går i møde, kan mærke det helt ind i knoglerne.......

2 kommentarer:

  1. Hey Frk. NØ
    Bliver lige nødt til at dele en erfaring med dig..
    Mine øjne fangede lige dit rygestop. Har i mange år været en stordampende rygekanon og elsket mine smøger. Fucksatanihelvede hvor jeg satte pris på de små storstinkende sataner. Har lige kvittet dem, med en fantastisk substitut. Jeg har en grundlæggende iboende angst for at blive mere end småfed ved et rygestop ( ligger i forvejen lidt over den famøse kurve vi får tudet ørerne fulde om vi skal holde os under)Nå, tilbage til min substitut. Ego-T, jubii. En af de der grimme kæmpe plastik cig´s som har noget væske i sig. Thomas Bo Larsen storpulser på den i hans serie på tv2 hvor datteren og han selv rejser rundt i verden. Den hjælper på nikotin iveren og så føler man ikke man mangler noget mellem hænderne....Det har været super nemt og klart anbefalelsesværdig. Nå, blev bare lige nødt til at dele min erfaring med mit overraskende nemme rygestop. Tak for en fantastisk blog, elsker dit sprog, dine billeder, inspiration og livsglæde. Tak, Pernille

    SvarSlet
  2. Hej Pernille.
    Tak for sød besked!
    Jeg har skam en e-smøg, og ja den virker rigtig godt, synes også det føles væsentligt nemmere end de tidligere ca 10 rygestop! Problemet er bare at jeg ikke føler mig som ikke ryger, ryger jo stadig, bare noget andet som ikke lugter, ville så gerne være helt fri af det lort....!!!!!!
    Go Påake ;-)
    Lea

    SvarSlet