søndag den 15. september 2013

Søndagen I Privaten.....

Er sjældent hjemme for tiden, men søndagen idag er brugt i privaten DEJLIGT 










Har længe skulle ha lavet en masse på webshoppen, ikke at jeg nåede en masse (mine "to do" lister er som altid af urealistisk længder) men fik da både fotograferet og lagt nye produkter op !!!

Pæne pæne pink æsker fra Bungalow ligger nu på shoppen lige HER

Og et andet projekt der har været længe under opsejling er så småt blevet skudt i gang, har et stykke tid tænkt at det være være på sin plads at begynde at sælge plakater og print i butikken, der er jo så røv meget plads med mine 42 m2 så det ville være dumt ikke at angribe denne varer gruppe, og jeg er svært tilfreds med at ha overbevist både kunstneren Anne-Sofie Holm og min søde veninde illustratoren Naja "Julle" Conrad-Hansen om at det er en pisse go ide at sælge deres overfede sager i imperiet mit 

Begge damer fortjener et selvstændigt blog indlæg, men det blir ikke lige idag, til en start ligger de nu på webshoppen lige HER! -der er mere væg plads end i butikken, men snart åbner "galleri afdelingen" også fysisk nede i biksen !
(skal bare lige klippe en hæl og hukke en tå som man siger ;)


1 kommentar:

  1. Hihi, jeg nyder virkelig at kigge forbi dig, du skriver så levende og flot, og der er altid noget flot at komme efter, både her inde, og i din lille biks med de mange smukke ting ♥ Hvor er det skønt at du nu får plakater og prints i shoppen, dem vil jeg glæde mig til at se mere af, og er spændt på at se det live, neste gang jeg er forbi Kbh (ikke mindst, er jeg spændt på at se hvorledes du løser det der med væg-plads, jeg er ikke et sekund i tvivl om at du har en god plan ;-)

    Rigtig god ny uge til dig!

    Kh Marthe

    SvarSlet