tirsdag den 24. december 2013

Jul jul jul......

Er altid lidt ramt denne dag, det gir ikke helt mening for mig at hoppe ud af nattøjet og lade dagen begynde, så aller helst mig selv ligge i sofaen hele dagen og se tv serier..... meeen den slags juleaften er endnu ikke kommet til mig, har istedet fået pakket gaver ind....




Nagel stagerne var indkøbt til lækker mand, som lige havde købt sig et nyt spisebord, tænkte at de der ville ku stå flot og godt, men jeg var vist ikke helt lækker nok til den lækre mand, så nu står de så her, og her står de egentlig meget godt og klæder mit hjem noget så fint!
Papiret er fra Tiger, helvede på jord at pakke ind i, latterlig celofan kvali skal man lede længe efter, men fuck det er pænt... Så pænt at jeg næsten overvejer at lukke kiosken og søge job i tiger istedet!

Og Undertøjet er den besdte gave jeg har fået i år (udover den gave jeg så alligevel ikke fik af den lækre mand!) det er fra min venindes og hendes undertøjs firma ViolaSky..... Pæneste undertøj i hele verden
Glædelig Jul derude i det danske land.... ♥♥♥

Åhhhh ja, og al posten, det er vist noget jeg skal bruge 1. juledag på at få kigget lidt på.....

3 kommentarer:

  1. Glædelig jul frøken NØ. Altid rart at vide at der kan gemme sig flere overraskelser (i posten!) i morgen....Gode eller dårlige?

    // Rikke //
    CUPCAKE-STYLISTEN

    SvarSlet
  2. Var også lidt skuffet over papiret fra Tiger MEN MEN MEN så var jeg lige i Føtex hvor det hele var sat ned og der havde de lige så fint glimmerpapir til 5,- og i en super lækker kraftig kvalitet!!! Tror jeg er nødt til at have et lille lager ;D

    SvarSlet