lørdag den 26. november 2011

hvis der er noget der virkelig klær mig

Så er det at ha en personlig assistent og en flok vel villige mænd der gør som man ber dem om, og ikke bare på et eller andet tidspunkt, men faktisk hver gang hurtigere end en hest kan rende....! ;-)

Har de sidste dage pyntet op og lavet julestue hos GreenSquare

















































Julestuen står/hænger der fra idag og frem til jul, der hænger ca. 200 snore med perler ned fra loftet, det kan man ikke se på billederne, men rimeligt pænt, det er det......!

Og til de andre simple fattigrøve som jeg selv, som ikke anede hvad GreenSquare var  kan jeg kun sige at det må være Antikkens svar på ikea, (og med antikvitets priser og ikke ikea priser, der er der fattigrøven kommer ind i billedet!) ca. 8 haller eller mere fyldt til bristepunktet med smukke antikviteter i alle afskygninger, rimeligt lækkert sted som jeg synes alle burde kende, bare det at vide at sådan et sted findes føles nemlig rart, om ikke andet så i tilfælde af at man en dag vandt i lotto!

Åh jov...verdens bedste assistent det er Anja Alfieri / www.indenfor.com  det kan ingen sku ta fra hende ;-)

10 kommentarer:

  1. Hvor ser det fantastisk og eventyrligt ud.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Kig forbi hvis I har mulighed for det, det er et fantastisk sted.....!!!

    SvarSlet
  3. Wauw...det ser virkeligt lækkert ud det I har lavet... :o)

    SvarSlet
  4. Hold op hvor ser det fint og hyggeligt ud!!

    De er virkelig fede de der "papirsbolde" :D

    SvarSlet
  5. Og jeg var så forbi shoppen i Larsbjørnsstræde i går. Så hyggeligt og julefint der er :). Jeg faldt selv over en lille fin fugl, der skal pynte på min væg. I shoppen mødte jeg søde Marie, der arbejder der. Hun var dog lidt "julegnaven" ;) over endnu ikke at være blevet nævnt her i bloggen. Glædelig forjul. Kram Odensenissen.

    SvarSlet
  6. Lækkert, lækkert og lækkert!! Hvor har du "papirsboldene" fra i rød og pink, - ved Minimega har dem, men ikke i de lækre farver?

    SvarSlet
  7. Takker Odensenissen for vigtigt hint, der skal der snart rettes op på!

    Lena, Carmen i Larsbjørnstræde 5, hun sælger dem!

    Alle jer andre, takker ydmygt for komplimenteringer, det var satme dejligt og sjovt med en ny scene et par dage, det bedste energiskud længe....!

    SvarSlet