fredag den 12. november 2010

Man skal huske med at blive ved......








Man skal huske med at blive ved...... med at fotografere dem, også når det er slut med nuttetheden, pølsefingrene og bananmos i hele hovedet, så fint og smukt et barn man lige havde fået lokket med ud i møns efterår....takker for at jeg lige havde kameraet i lommen den dag, det er cirka nok 5 år siden jeg sidst fik husket at tage en lille foto serie af hende og det er jo helt forkert!
ØV...............













































































































































































5 kommentarer:

  1. Nemlig! Og hvor er det bare et smukt foto det sidste - skøn datter du har ;-)
    Kh Stine

    SvarSlet
  2. Smuk fotoserie, smuk datter.
    hav en god lørdag.

    SvarSlet
  3. Jeg glemmer det også ind imellem...især efter at de to krudtugler er flyttet hjemmefra... Men når jeg så endelig får husket at klipse billeder af dem, ja så er jeg jo glad og stolt...atter en mor med et svulmende hjerte...:o)
    Du har en smuk datter...aner jeg lidt af moderens træk i hende... ?... ;o)
    Knuss

    SvarSlet
  4. smuk pige...smuk stemning...fed hue og halstørklæde, smil

    SvarSlet
  5. ER den dårligeste i verden til at svare tilbage på søde kommentarer til mine indlæg, når jeg ser der ligger en kommentar, tænker jeg: Ej hvor hyggeligt og fantastisk og Åhhhh shit nu skal jeg huske at være sådan en type der skriver tilbage.....
    hvilket sådan ca. aldrig sker!
    men her er jeg så alligevel og TAK for jeres søde kommentarer! ;-)
    Lea

    SvarSlet