onsdag den 6. april 2011

Nogen i hustanden forstår at sortere og rydde op...!

I hvert fald engang imellem, af angst for at slet ingen mennesker ville komme til Rie Elise Larsens lagersalg, (føler lidt jeg har presset dem ud i det der lagersalg!) fik jeg min veninde til at bruge hendes frokost pause på at fylde kollegaer ind i sin bil og så en hurtig tur i Frihavnen, tog selvfølgelig selv med for at rådgive og vejlede og få dem til at købe mest muligt! Skulle jo intet købe, har jo det meste af sortimentet i BIKSEN, men Leonora fik mig overbevist om at disse æsker var uundværlige, og med hjem kom de!






























Og resten af dagen blev brugt på at rydde op og sortere i den rimelig store asseriors samling! Hmmm...... moren ku vist godt lære lidt af datteren!

2 kommentarer:

  1. Jeg er glad for at du pressede hende, og gør det gerne igen... gerne ved juletid ;) Jeg havde da alt for lidt penge med i dag. SUPERT lagersalg!

    SvarSlet
  2. Satans du havde for lidt penge med, synes ellers det hele var så billigt, sådan lidt Tiger agtig pris-stemning!
    -arb. selvfølgelig på sagen med en gentagelse, men det bliver nok ikke i dette år, og nok aldrig ved juletid! ;-)

    SvarSlet