tirsdag den 5. juli 2011

Flyver væk.......

Iaften flyver jeg væk, så kan vandskader, lidt for våde kældrer, oprydninger og forsikringsselskaberne rende mig et vis sted...... kors i Røven hvor er jeg træt
af det!














































Og hvis tyveknægtene læser med her og nu tror der er fri bane i CasaNØ, så kan de godt tro om, min søde veninde og hendes famillie som netop er hjemvendt fra otte måneders jordomrejse, og nu er boligløse har indlogeret sig i paladset her på østerbro, alt imens jeg lige smutter ud og holder lidt øje med verden, en bytter kan man vel kalde det....! ;-)

5 kommentarer:

  1. Rigtig god tur! Hvor bringer vingerne dig hen?

    SvarSlet
  2. Jeg er jo sådan et ordentlig menneske, Anne!
    Så nu har jeg betalt al min skat i Dk, det kan de vist ikke lige finde ud af at indrive i Grækenland, så nu rejser jer derned med mine sparepenge og smider lidt i deres statskasse! ;-) hvis de er helt fucked, køber jeg muligvis en Ø eller bare en havn med hjem!

    SvarSlet
  3. Hør hvis du køber en havn, så hjælper jeg med at få lagt dræn rundt om molerne, så vi ikke får vandskader i bådene!
    Hvis du køber en ø, er jeg ligeglad!

    SvarSlet
  4. Rigtig god tur! (Suk...) :-D

    SvarSlet
  5. ha en rigtig dejligt og meget velfortjent ferie :-)

    Jeg håber du får en super fantastisk tur. Jeg vender tilbage til din shop i starten af august... MÅ altså ha nye lamper over spisebordet, og det SKAL være de mint grønne fra din shop :-) Får noget boligreportage på besøg på mandag og havde håbet jeg ku ha købt dem inden, men øknonomien er ikke på min side i disse tider.... :-(

    Men nok om mig, og fantastisk go tur til dig.

    K. Louise

    SvarSlet