søndag den 24. april 2011

For længe siden vandt jeg noget......!

Det var før jul, men man ridder vel ikke samme dag som man sadler, så først idag fik jeg hentet min præmie, konceptet var nemlig at det var en selvhenter i Tenka Gammelgaards Atelier....og så prøv lige at tjæk denne lejlighed, fyldt til bristepunktet af detaljer! (ville næsten være villig til at slå en gammel dame ihjel, for at komme til at bo sådan her!)

























Det fleste billeder her er fra NOAs værelser og køkkenet, Atelieret og hvad jeg vandt, noget ganske så fantastisk, men det må få sit eget indlæg en af dagene, skal lige have det integreret i mit hjem før jeg blogger om det!


Og så var der ovenkøbet udsigt til Amalienborg fra køkkenet....SEJT, SEJERE, SEJEST!

2 kommentarer:

  1. hvor er det skønt .. men man skal da være single for at bo på den måde , ingen mand kunne holde det ud :-))) ... I LOVE IT ! wauw

    SvarSlet
  2. Det var dog en usandsynlig spændende og inspirerende bolig...lækkert!!

    SvarSlet